نصیر جوننصیر جون، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
صالح جونصالح جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

دلنوشته هایی برای پسرهای گلم نصیر و صالح

روز مادر

1391/2/23 14:21
نویسنده : سعادت
93 بازدید
اشتراک گذاری

                 شکلک های محدثه

 

امروز روز توست ، ای مهربان ترین فرشته خدا.

بگو چگونه تو را در قاب دفترم توصیف کنم ؟

صبر و مهربانیت را چطور در ابعاد کوچک ذهنم جا دهم ؟

آن زمان که خط خطی های بی قراری ام را با پاک کن مهر و محبتت پاک می کردی .

و با صبر وبردباری کلمه به کلمه ی زندگی را به من دیکته می گفتی خوب به خاطرم مانده است .

و من باز فراموش می کردم محبت تشدید دارد .

در تمام مراحل زندگی ، قدم به قدم ، هم پای من آمدی ، بارها بر زمین افتادم و هر بار با مهربانی دستم را گرفتی .

آری ، از تو آموختم ، حتی در سخت ترین شرایط ، امید را هرگز از یاد نبرم.

یادم نمی رود چه شبها که تا صبح بر بالین من ، بوسه بر پیشانی تب دارم می زدی .

و چه روزها که با مهر مادرانه ات لقمه های عشق را در دهانم می گذاشتی .

 ومن باز لجباز تر از همیشه دستت را رد می کردم .

وقتی بوسه بر دستان چروکیده ات می زنم ، یاد کودکی ام می افتم که همیشه.

به خاطر لطافت دستانت به همه فخر می فروختم .

 وحال به خاطر خشکی دستانت با افتخار می گویم این دستان مادر من است .

که تمام زندگی اش را به پای من گذاشت ؛

من با نوازش همین دست ها بزرگ شدم .

 و امروز با تمام وجودم میگویم :مادرم مدیون تمام مهربانی هایت هستم و کمی کمتر از آنچه تو دوستم داری ، دوستت دارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)