نصیر جوننصیر جون، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
صالح جونصالح جون، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

دلنوشته هایی برای پسرهای گلم نصیر و صالح

نفس مامان

1393/4/9 12:28
نویسنده : سعادت
632 بازدید
اشتراک گذاری

اینم یه پسر جیگر بدون مو ( عاششششششششششششقشم )

البته با کلی رشوه گذاشتی موهاتو کوتاه کنیم 

حالا پسرم دیگه گرما نمیخوره (ایشا ا... زود در بیاد آخه خودم بیشتر غصه خوردم )

ولی مدام میری جلوی آینه و خودت رو نگاه میکنی و میگی : مامان نگاه چه خوشگل شدم فدات شم که خودت رو دلداری میدی احساس میکردم غصه میخوری اما خوشبختانه راحت با این مسأله کنار اومدی 


 

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

ابجی سجا
10 تیر 93 13:32
ممنون خاله جون خيلي خوش اومدين سراغمون
ابجی سجا
10 تیر 93 21:29
چای هایت را تلخ نخور یکبارنگاهم کن... تمام قند های دلم را برایت آب می کنم
مامان زینب
20 تیر 93 21:39
سلام مامان عزیز لطفا بیا آخرین پستم را ببین .
مامان بهاره
25 تیر 93 1:59
سلام وبلاگ شما رو خوندم جالب بود خدا پسرت نگهداره به ماهم سربزن
شاپرک
10 دی 93 20:32
سلام.نیکان تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده کدش ۹۶ لطفا هر کی میتونه این شماره رو اس کنه به ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم با هر خط فقط یه رای ثبت میشه لطفا هر کس می تونه با چند تا خط مختلف رای بده کد نود و شیش ۹۶ فقط بفرستید کافیه،مرسی
مادر بزرگ
28 دی 93 10:53
وب خوبی دارید به ما هم سر بزنید
مونا
24 اردیبهشت 94 16:47
پسر باید کچل باشه.
مونا
24 اردیبهشت 94 16:48
منکه دزدکی از شوهر با ماشین شوهری از بیخ کچلش میکنم.پسره دیگه.
تک دختر مامانش(kosar)
12 مرداد 94 16:44
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا