نصیر جوننصیر جون، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
صالح جونصالح جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

دلنوشته هایی برای پسرهای گلم نصیر و صالح

تولد یکسالگی

1391/10/28 13:04
نویسنده : سعادت
136 بازدید
اشتراک گذاری

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست

                      و قشنگ ترین روزم ، روز شکفتن توست

                                   تولدت مبارک


 چه بی همتا روزی ست برای من

بی همتا و بی مانند...

برای من ،

منی که تو را از جانم دوست تر میدارم...

 

تار و پود ذهنم عجین شد با این زمان خجسته

از روزی که قلبم با حس بودنت آشنا شد...

حقا که پر و بالم بخشیدی با آمدنت

اکنون فرشته مهربان آرزو هایم ...

بدان که وجود من لبریز شوق بودن توست

چنان سرشارم از بودنت

که فقط خدا میداند

و وجود جهان نیز

در زیباترین روز سال

شادی خود را از وجود کوچک من وامدار است

چرا که من در این زیباترین روز

عاشق ترین مردمان زمینم ...

 نصیر من

لبخند بر لبانت جاودانه

بودنت مبارک

بر من و جهان !

امروز 1391/10/28 عزیز دلم یکساله شد ،خیلی دلم میخواست یه جشن تولد حسابی براش میگرفتم اما متاسفانه انگار همه چیز دست به دست هم دادند تا مانع اینکار شوند . اول اینکه امروز واکسن یکسالگی اش رو زدیم و باز خیلی تب کرد و دلیل  دوم کوچک بودن خونه مون که نمی تونستیم نزدیکامون رو باهم دعوت کنیک یعنی پدر بزرگ و مادر بزرگها ، عمه ، عمو ،خاله و دایی ها  به هر حال تصمیم گرفتیم به جای یه جشن بزرگ دو جشن کوچک براش بگیریم و با خرید دو کیک کوچک دل هر دو خانواده رو به دست آوردیم و هر کی براش یه کادو خریده بود دست همشون درد نکنه  

 

 

 

 

 

       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)