نصیر جوننصیر جون، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
صالح جونصالح جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

دلنوشته هایی برای پسرهای گلم نصیر و صالح

روز پدر 1393

1393/2/23 12:19
نویسنده : سعادت
172 بازدید
اشتراک گذاری

سر چشمه ی عشق با علی آمده است

گل کرده بهشت تا علی آمده است

شد کعبه حرمخانه میلاد علی (ع)

کز کعبه صدای یا علی آمده است 

 

پدر ؛ ترجمه علی علیهالسلام

پدر ! میخواستم درباره ات بنویسم ؛گفتم :ید اللهی؛

دیدم ، علی است .

گفتم : نان آور شبانه کوچه های دلم هستی ؛

دیدم ، علی است .

خلوص تو در عشق ورزیدن را نوشتم و روح تو را از هر طرف پیمودم،

به علی رسیدم .

آنگاه ، دریافتم که تو ، نور جدا شده ای از آفتاب هستی ،

تا از پنجره هر خانه ای ،

هستی را گرما ببخشی ؛

و اینگونه بود که علی علیهالسلام،

نماینده خدا و نبی شد .

و پدر 

نماینده علی علیهالسلام.

تو را به من هدیه دادند و من امروز ،

تمامی خود را به تو هدیه خواهم کرد ؛ اگر بپذیری.

ای تمام زندگی و هستی ام ، 

عشق را با تو تجربه کردم و بدان مروارید زیبای عشقت همیشه 

در صدف سرخ قلبم جای دارد.

بهترینم ، به پای همه خوبیهات برایت 

خوب بودن،

خوب ماندن ،

و خوب دیدن  ،

را آرزو می کنم .

روز مرد را به تو عزیزترینم تبریک می گویم.

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

اميد
28 اردیبهشت 93 15:41
‎ سلام.وبلاگ خيلي خوبي داري آفرين. احتمالا تا حالا شده يه تصويري رو تو وبلاگت گذاشتي و بعد از مدتي ديدي اون تصوير پريده و ديگه نيست. اگه ميخواي اين اتفاق ديگه برات نيفته از اين به بعد ميتوني با خيال راحت عكس ها رو تو سايت زير آپلود كني و براي هميشه داشته باشيشون.به دوستاتم اطلاع بده تا اگه اونا هم چنين مشكلي داشتن رفع بشه.ممنون www.u4m.ir