نصیر جوننصیر جون، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
صالح جونصالح جون، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

دلنوشته هایی برای پسرهای گلم نصیر و صالح

شیطنت های نصیر جون

1393/2/11 16:46
نویسنده : سعادت
156 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها رو خیلی دوست دارم . شیطنت ها تو با وجود کم حوصلگی هام  دوست دارم .گاهی وقتها می مونم به کارهات بخندم یا از دستت عصبانی بشم .همش دنبال موقعیتی میگردی تا یه خرابکاری کنی niniweblog.com چندشب پیش ، از بس خونه بابا حاجی بدو بدو میکردی خانم همسایه اومد بالا و از سر و صدا اعتراض کردniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com شبها وقتی میخوام  مسواک بزنم تو هم میای دم در دستشویی میگی مامان منم مثبات ( مسواک) میخوام niniweblog.com البته فقط به خاطر خمیر دندون توت فرنگیه چون از مزه اش خوشت اومده .وقتی هم که میخواهیم بخوابیم اعتراض میکنی و نمیخوای بخوابی niniweblog.com   کتاب رو هم خیلی دوست داری و دلت  میخواد من یا امیر جون برات کتاب  بخونیم  niniweblog.com   هیچ کتابی هم دستت سالم نمیمونه niniweblog.comگاهی وقتها که حوصله کتاب خوندن رو نداریم کتابها رو از دستت قایم میکنم ولی تو باز پیداشون میکنی و دوباره ... بیشترین دغدغه این روزهای من گرفتن پوشک از پسریه خیلی سخته ، حدودا" دو هفته ای میشه که روزها پوشکت نمیکنم ولی شبها و مواقعی که بیرون از خونه هستیم رو میترسم و پوشک میکنم روزهای اول خیلی دوست داشتی ولی حالا باید به زور ببرمت تا حدی خودت رو نگه میداری که دیگه کار از کار میگذره niniweblog.comنمیدونم این رویه تا کی ادامه داره اما امیدوارم هر چه زودتر به نتیجه برسم و هم من هم خودت با پوشک خداحافظی کنیم . یکی یه دونه من ، پسرم بازم با همه شیطنت هات دوستت دارم niniweblog.com                                niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)